Τα αποτελέσματα του 5th Classic Tour Rally μπορείτε να τα δείτε αναλυτικά, ειδική προς ειδική, στο ethea-live.gr. Εμείς θα κάνουμε μόνο μία εξωαγωνιστική παρατήρηση: Ότι οι συμμετοχές που ανακοίνωσε -την παραμονή του αγώνα- ο οργανωτής ήταν 46, ενώ εκκίνηση πήραν μόλις...21! Και αυτό είναι κάτι που ενώ δεν επηρεάζει τις προσπάθειες των συμμετεχόντων, αφαιρεί ένα μέρος σοβαρότητας απο την ίδια την διοργάνωση, ή πιο σωστά απο τον διοργανωτή. Κι αυτό, γιατί παρουσίασε ένα "φουσκωμένο" αριθμό συμμετοχών για να εντυπωσιάσει, ενώ όλες οι άλλες, λιγότερο "μεγαλόσχημες" αλλά ως φαίνεται σοβαρότερες Λέσχες Ιστορικών, πάντα αναφέρουν τις πραγματικές συμμετοχές των εκδηλώσεών τους και μάλιστα εγκαίρως. Δεν είναι εποχή για εντυπωσιασμούς, και μάλιστα με φτιαχτά στοιχεία, αυτή που περνάμε. Η ταπεινότητα και η ειλικρίνεια εκτιμώνται και ανταμείβονται, ενώ τα παλιά κόλπα δεν περνάνε. Γιατί καλά, άντε να πείς 50 συμμετοχές και να χάσεις 5-6 μέχρι την εκκίνηση. Όμως απο 46 να εκκινήσουν 21,και μάλιστα σε αγώνα που μετράει στο Ευρωπαικό κύπελο rally regularity FIA?
Η ΟΜΑΕ, αντιμετωπίζοντας το φαινόμενο αυτό όλα τα προηγούμενα χρόνια, απο φέτος ζητά πληρωμή του παραβόλου ασφάλισης απο τον οργανωτή για όλες τις συμμετοχές που ανακοινώνει, διαφορετικά δεν του δίνει άδεια τέλεσης (δηλαδή, δεν ασφαλίζει τον αγώνα). Αναρωτιόμαστε, γιατί δεν κάνει το ίδιο και η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ, τη στιγμή μάλιστα που το ασφάλιστρο για εκδηλώσεις regularity είναι χαμηλότερο? Ας μην αφήνει τις Λέσχες να καθυστερούν και να παρουσιάζουν εικονικές συμμετοχές μόνο και μόνο για δημιουργία εντυπώσεων, γιατί σήμερα χρειάζεται κάτι πολύ περισσότερο απο αυτό για να εντυπωσιαστεί ένας κόσμος που θέλει αλλά δεν μπορεί!
http://autoclassic-magazine.blogspot.gr/